طرز تهیه صابون ابرو در منزل

تهیه صابون ابرو در منزل

در تهیه صابون ابرو از گلیسیرین و موم زنبور عسل استفاده می‌شود که کاملا طبیعی و مفید هستند.گلیسیرین به ابروهای شما نرمی و لطافت می بخشد و موم زنبور عسل مواد مغذی برای ابروهای شما را تامین میکند.البته در تهیه صابون از ترکیب های وازلین با انواع روغن ها نیز استفاده می شود.

همانطور که میدانید در بسیاری از برندهای معروف صابون ابرو از مواد شیمیایی نیز استفاده می شود که در درازمدت باعث اسیب به پوست و ابروهای شما میشود.در این مقاله سعی کردیم از مواد مشابهی که در تولید صابون ابروی بیوتی 8 مورد استفاده قرار گرفته و برگرفته از طبیعت است را در اختیار شما قرار دهیم تا با استفاده از این مواد طبیعی صابون ابروی خانگی دلخواه خود را تهیه کنید.

البته بسیاری از برندهای صابون ابرو دارای قیمت نسبتا بالایی هستند که همین مساله باعث شده بعضی از افراد صابون ابروی خانگی درست کنند که البته آن هم دارای متدهای خاصی هست که در اینجا به شما آموزش می دهیم.

» بیشتر بخوانید:قیمت صابون لیفت ابرو

طرز تهیه صابون ابروی خانگی با موم زنبور عسل :

 

1-موم زنبور عسل : دو قاشق غذاخوری

2-روغن نارگیل : یک قاشق غذاخوری

3-روغن کرچک : یک قاشق غذاخوری

4-روغن نخل : یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه :

ابتدا موم زنبور عسل را روی حرارت ملایم اب کنید سپس روغن های کرچک و نارگیل و نخل را به آن بیافزاییدو به خوبی مخلوط کنید و بعد در یخچال قرار دهید تا سفت شود .تا دو ماه قابلیت استفاده دارد.

طرز تهیه صابون ابرو با وازلین :

 

1-سایه پودری ابرو

2-وازلین

3-روغن نارگیل

طرز تهیه:

سایه ابرو پودر شده را به وازلین بیافزایید و سپس چند قطره روغن نارگیل را به آن اضافه کنید.برای استفاده از این مخلوط حتما از براش تمیز استفاده کنید.وازلین به واسطه دارا بودن ویتامین E میتواند باعث تقویت ابروهای شما شود.

طرز تهیه صابون ابرو با گلیسیرین:

1-صابون گلیسیرین

2-آب

طرز تهیه:

ابتدا صابون ابرو را رنده کرده و مقدار کمی آب به ان بیافزایید و سپس با حرارت ملایم اجازه دهید که صابون به خوبی ذوب شود.سپس این مخلوط را درون یخچال قرار داده تا سفت شود.بعد از سفت شدن،میتوانید با یه یک فرچه ابروی تمیز با این مخلوط به ابروهای خود فرم دهید.

تمامی ترکیبات بالا به واسطه ترکیبات طبیعی که دارند باعث تقویت و رشد و درخشندگی ابروها میشود، علاوه بر آن به حالت دهی ابروهای شما نیز کمک میکند.

» بیشتر بخوانید : متد های جدید زیبایی ابرو

نکته پایانی:

امیدواریم با استفاده از مطالب فوق بتوانید یک صابون ابروی خانگی خوب برای خود تهیه کنید و با یادگیری آرایش ابرو به بهترین نحو ابروهای خود را بیارایید. .تمام تلاش ما این است که از مواد طبیعی برای حالت دهی و تقویت ابروها استفاده کنید .در تولید صابون ابروی بیوتی 8 از تمامی مواد طبیعی و مغذی که برای ابروهای شما علاوه بر حالت دهی مفید هستند استفاده شده است.

 

 

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *